LEADER pályázatok benyújtásához alapfeltétel a Kedvezményezetti nyilvántartásban való részvétel
Azoknak a személyeknek, szervezeteknek, amelyek még nem vettek részt a VP KAP támogatási rendszerben, első lépésként el kell végezniük a szervezeti regisztrációt!!!
Az ügyfél-nyilvántartási rendszer célja, hogy a Magyar Államkincstár és a NÉBIH hatáskörébe tartozó eljárásokban részt vevő ügyfelek azonosítását és törzsadatainak nyilvántartását biztosítsa. Ez a rendszer lehetővé teszi a MÁK és az élelmiszerlánc-felügyeleti szerv ügyfeleinek egyértelmű azonosítását, valamint az előírásoknak megfelelő adatok naprakész és egységes nyilvántartását. Emellett az ágazati nyilvántartási és szakrendszerek alapjául is szolgál.
Az ügyfél-nyilvántartási rendszerben regisztrált ügyfelek számára a MÁK egyedi azonosítószámot, azaz ügyfél-azonosítót ad ki.
A nyilvántartásba vétel iránti kérelem személyesen, postai úton és a MÁK által rendszeresített elektronikus formanyomtatványon, elektronikus úton is benyújtható. A kérelem elektronikus úton a Kincstár elektronikus kérelembenyújtó felületének ügyfélkapus azonosítás után „Nyilvántartásba vétel” elnevezésű menüpontjában nyújtható be. Az elektronikus kérelembenyújtó felület „Nyilvántartásba vétel” menüpontjának használatához készült felhasználói segédlet a MÁK honlapján az „Ügyfél-nyilvántartás” címszó alatt.
Bővebb információ az alábbi linken érhető el:
https://www.mvh.allamkincstar.gov.hu/ugyfelnyilvantartas
Feltöltve: 2025.02.04.